vrijdag 7 maart 2014

Smoothies!!!! Shamrock Shake!! Cotton Candy Frap!!!

Om een beetje in de mood te komen laten ik hier een paar lekker smoothie recepten zien! Maar ook ... Shamrock Shake en Cotton Candy Frap!! De Shamrock Shake komt van de mac maar hier laat ik zien hoe je hem lekker thuis maakt! En de Cotton Candy Frap komt van de Starbucks. Ohh Yeah Girl You Go!
SMOOTHIES
-  Sweet appel banano kaneel smoothiieee!! JUMMIEE
Jajajajajaja, ben gewoon in love met dit recept!! Ik ben verslaafd aan kaneel dus dit is eeehhh gewoon mijn love .... Het is niet wat je noemt super healthy want er zit wel suiker in :) Ach ja wat maakt het uit? Het is lekker!! En dat is het belangrijkste!

Wat heb je nodig? Voor 3 porties
- 2 appeltjess
- 2 banaantjess
- kaneel
- 200 ml melk
- 3 eetlepels suiker.
How to make?
- Schil de appels en bananen en snij ze in kleine blokjes
- Doe alles in de mixer doen en mixen!! De kaneel kan je op eigen gevoel doen. Gewoon wat in gooien
- Genieten



- Tropical Jummie smoothie
Deze smoothie is perfect voor een warme dag!! Hij is super verfrissend en gewoon heel lekker!! Jummie!! :))))
Wat heb je nodig? Voor 2 porties
- één rijpe mango
- één banaan
- 150 ml kokosmelk
- 100 g ananasstukjes
- 100 ml sinaasappelsap
How to make?
- Snij al het fruit in kleine blokjes
- Doe alles in een mixer en mix het!
- Genieten















SHAMROCK SHAKE!!!!!!!!
Yeah ik heb 'het'recept van 'de'Shamrock shake van de Macdonaldsss
Ik heb het nog niet geprobeerd maar dat ga ik heeeeel gauw doen en dan zal ik dit bericht wel bewerken over hoe hij was :))
Wat heb je nodig?
-Melk 300 ml
- Vanille ijs 480 ml of 2 cups
-Pepermunt extract iets minder dan een theelepel
- Groene kleurstof Paar druppels
Kersen (uit een potje)
- Slagroom
How to make?
- Doe alle hoeveelheden in de blender en mixen!! (niet de kersen en slagroom)
- Als het geblend is doe je het in een glas en doe je er slagroom op en een kersje
Cotton Candy Frap!!!!
Joepieeeeeeee!!!!!!! Yesss ik heb het recept ook hiervan!!! Kunnen we eindelijk proeven hoe de cotton candy frap is! Want ja die hebben we helaas niet in Nederland :((
What do you need?
 - 160 ml melk
-  60 ml of 1/4 cup vannila Bean ijs
- 2,5 eetlepels framboos siroop
- 2 eetlepels vanille siroop
- een handje IJs, (blokjes)
- Slagroom
How to make?
Doe alles in de blender behalve de slagroom en blenden!!
Daarne doe je het in een mooi glas en doe je er slagroom op
Jummie!!



Geen opmerkingen: