vrijdag 21 maart 2014

TAG!: De Beauty blogger Tag!!

Vandaag heb ik eens een TAG voor jullie!
Zelf vind ik Tags altijd erg leuk, maar dat is mijn mening.

Deze keer: De Beauty Blogger Tag!! Het zijn tien vraagjes :)







1. Is je haar gekruld of stijl van zich zelf>
Mijn haar is mega gekruld! Ik ben een krullen bolletje ook wel. Het is tot mijn schouders en lekker gekruld. Vroeger was mijn haar tot mijn kont ongeveer en het was veel minder gekruld. Maar toen had ik het afgeknipt.

2. Verf je je haar zelf of laat je dit doen?
Ehm, ik verf  mijn haar niet. Ik vind mijn haarkleur wel mooi en bij mij passen. Ik heb wel overwegen om een dip dye te laten doen maar ik heb het toch maar niet gedaan. Misschien later.

3. Doe je elke dag make-up op?
Nope, niet elke dag. En sommige zullen schrikken eigenlijk bijna nooit mascara. Ik draag wenkbrauwpotlood, oogpotlood, blush en soms concealer en iets op mijn lippen. Maar niet in het weekend (meestal)

4. Hoe lang ben je bezig met je make-up?
Ik denk iets van 10 minuutjes. Maar als ik haast heb kan ik er ook 6 minuten over doen. Speedy Gonzales me.

5. Wat doe je eerder gezicht of ogen?
Eerst ogen. Omdat ik toch geen foundation draag alleen blush en soms concealer. Maar als ik iets speciaal heb dan doe ik wel gezicht eerst.

6. Hoe vaak lak je je nagels?
Best wel vaak, minstens 1 keer per week en meestal 2 keer. Ik heb niet zulke mooie nagel randen dus ik verberg ze graag. En ik vind het gewoon leuk een mooi.

7. Lak je je teennagels ook in de winter?
Nee eigenlijk niet. Ik heb toch sokken aan dus dan zie je het niet. Zonde van je tijd en nagellak.

8. Wat is je favorite parfum?
Dat is een moeilijke. Ik heb er eigenlijk twee: Tommy Hilfiger Flower en Beyonce Pulse. Die van Tommy Hilfiger vind ik gewoon heel lekker ik weet het niet precies. En die van Beyonce vind ik lekker omdat hij een bijzondere zoete geur heeft, heel lekker vind ik.



9. Wat zijn je favoriete winkels?
Ouchh, dat zijn er veel!! Mijn lievelingskledingwinkels zijn Bershka, Boohoo, Only en veel meer. Mijn lievelingsverzorgingswinkels zijn The Body Shop, Yves Rocher, Rituals en Lush. Mijn overige lievelingswinkels zijn Jamin, Douglas en Forever21


10. Hoe ben je op de naam van je blog gekomen?
Dat was heel lastig vond ik. Ik vind de woordjes babble en bubble erg leuk dus het moest iets daarmee zijn dacht ik lekker pakkend ook. Babble, babbel, bubble en bubbel waren al bezet. Toen kwam ik opeens op Babblexo! Hij is heel pakkend, vrolijk en hij past wel bij mij omdat ik zelf ook altijd heel veel babbel.

Dat was het alweer!! Hopenlijk vonden jullie het leuk
Liefs Noer xx










Geen opmerkingen: