vrijdag 21 maart 2014

Who's better? Babylips VS Essence tinted lipbalm!

Hooii iedereen!!
Vandaag heb ik een soort wedstrijdje! Babylips VS Essence tinted lipbalm
Zijn er verschillen, welke is nou echt beter? Etc

First: Essence tinted lipbalm Light Up!

Ik heb deze iets langer dan Babylips en daar ben ik eigenlijk ook wel over te spreken. De verpakking is niet super leuk hij is een beetje gewoontjes. Ook maakt hij je lippen wel zacht. Maar als ik echt hele erge felletjes heb werkt het minder goed. Het vreemde vind ik dat de ingredienten er niet bij staan. Dus ik weet niet of er parabenen etc inzitten, het zou best kunnen.

(niet letten op mijn neus haha)

Hier zie je dat het een fel roze/rode kleur is maar niet te glimmend. De kleur is een beetje hetzelfde als die van Babylips Cherry Me. Maar dan iets heftiger









Second: Babylips Cherry Me
Deze kennen jullie denk ik wel allemaal. Babylipssssss!
De verpakking zienj jullie zelf ook al super cute! Maar werkt hij ook? Jaa!! Heel goed zelfs. Babylips maakt je lippen zacht en bij mij gaan de meeste felletjes ook weg. In Babylips zitten volgens mij geen parabenen dus dat is heel fijn. 
Hier zie je dat de Babylips iets minder fel is, wel erg mooi. Hij glimt niet heel erg en dat vind ik persoonlijk wel fijn. 
De winnaar!!!!!!  .................................. Babylips!!
Tja, Babylips is toch echt te terechte winnaar, vind ik. Hij heeft het eigenlijk allemaal behalve dat hij niet je lippen zacht maakt met veel felletjes. Maar voorderest wel. Hij is cute, maakt zacht, er zitten goede stoffen in en hij is gewoon mijn rechterhand.
Liefs Noer.
P.S Wat is jullie lievelingslipbalm? En welke vinden jullie de winnaar?

Geen opmerkingen: