donderdag 27 februari 2014

UNBOXING Glossybox februari


Jeeeeejj!!! De glossybox was weer binnen!! En dat kan niet zonder een unboxing. Voor degene die glossybox niet kennen: 
Glossybox is een bedrijf dat elke maand een box verkoopt met minimaal vijf beautyproducten. Glossybox werkt samen met heel veel merken met onder andere O.P.I, Cosline, balance me, cacharel, E.L.F, Tony&Guy, Lush, Benefit en Clinique. Check de site even! www.glossybox.nl
En ook deze maand kwam hij weer! Met dit keer vier fullsize producten, één mini product en één proef productje. 
De Box!















Even open maken...










- Het eerste product: Make-up remover pen van Océane.
Dit is een soort stift bedoelt om make-up foutjes weg te halen. Heel handig want dan hoef je niet een wattendoekje te gebruiken en hiermee kun je heel precies weghalen. Heel fijn dus
Adviesprijs: 4,-
3 ml/ Deze is fullsize






- Oog verfrissers van anatomicals.
Ik noem ze oog verfrissers omdat er zoveel tekst op staat haha. Maar het verfrist je ogen wel. Het is vooral voor als je een feestje hebt gehad of iets anders of gewoon niet goed geslapen hebt. En de volgende ochtend wallen, kringen of gewoon vampier ogen hebt zoals erop staat. En als je het gedaan hebt zien je ogen er als het goed is weer fris en fruitig uit! Er komt nog een review over.
Adviesprijs: 7,25
3x 6 G Patches/ Deze is fullsize



















- Lekkere douchegel van casa d'argane.
Deze douchegel spreekt mij heel erg aan omdat er argan olie inzit en daar ben ik dol op. In het boekje staat dat de huid wordt gekalmeerd en een lichte peeling krijgt.Ben benieuwd!
Adviesprijs: 27,-
100 ml
Deze is fullsize




 - Cosline Lipstick nummer 401
Hier ben ik ook heel blij mee het is echt een prachtige kleur! Een beetje peachy, chique en champagne achtig.Hij plakt niet en smeert heel fijn. Het enige is dat hij een beetje chemisch ruikt. Maar dat gaat later weg.
Adviesprijs: 9,-
2 ml/ Deze is fullsize

- Nails Inc pink nagellak.
Deze is lekker fel.Een opvallende koraal kleur.
Heel mooi. Helaas heb ik al veel roze nagellakjes maar ach je kan er nooit teveel hebben
Adviesprijs: 13,-
10 ml/ Mijne is niet fullsize.







- Bruno Banani Absolute man.
Als laatste een proefproduct. Maar hij is voor mannen dus deze geef ik aan mijn vader.











Ik ben heel blij met deze box van februari!! Vooral met de lipstick, oog verfrissers en douchegel.
Van de oog verfrissers komt nog een review. Als jullie nog een review van iets anders willen tell me.
Liefs Noer

1 opmerking:

Anoniem zei

Echt heeell leuk!!!!!