donderdag 27 februari 2014

REVIEW: EOS Lipbalm



Jaaaa, ik heb m.. De Eos lipbalm! Bijna iedereen kent hem wel, maar zo niet hier een kleine uitleg:
Eos is een merk die lipbalm, bodylotion, scheercrème en handlotion verkoopt. Het is heel bekend in Amerika doordat het zo'n grappige vorm heeft, een bolletje en doordat ze allemaal zo lekker ruiken!
De naam Eos is een afkorting van Evolution Of Smooth. Het fijne is dat er geen parabenen en petrolatum in zitten, dat zijn slechte chemische stoffen. De meeste stoffen die in de Eos lipbalm zitten zijn natuurlijk. Er zit onder andere shea butter, antioxidanten en SPF 15 in.
Ze zijn eigenlijk niet te koop in Nederlands maar ik vond ze! Bij het 
Bff-Event op de HuisHoudBeurs. Bij het kraampje van Alice&Jo. En toen ontdekte ik dat ze het ook verkopen op hun webshop voor 5,25.
Ik heb de groene, genaamd                       Honeysuckle Honeydew. Er staat op dat het meloen en honing is.
En hij ruikt heeeeeerlijk!! 
Hij werkt ook nog eens super goed want als ik hem op mijn lippen doe voelen ze even later super zacht aan!
Het lijkt ook gewoon op een gewone lipbalm zoals babylips qua textuur, hij is alleen iets harder. Maar gewoon goed smeerbaar.
Hij is echt een aanrader en ik denk dat ik er ook nog eentje ga kopen hoor!  
 Je hebt 7 soorten en dit zijn de namen:
- Rode: Summer Fruit
-Lichtgroen: Sweet Mint
-Felgroen: Honeysuckle Honeydrew
-Geel: Lemon Drop
-Donkergeel: Medicated Tangerine
- Lichtroze: Strawberry Sorbet
-Donkerroze: Pomegranate Raspberry
-Blauw: Blueberry Acai

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Omg ik ga ook kopen!

Anoniem zei

Ik wil hem al heel erg lang maar waar kan je hem het goedkoopste kopen???

Anoniem zei

oh my guh ik ga deze sws kopen!!!!! XD