donderdag 13 februari 2014

Fashion voor deze zomer

De zomer lijkt nog heel ver voor ons maar in de fashion wereld zitten we al bijna in de zomer.
Ik zal even wat trends laten zien voor deze zomer

- We hebben het al vaker gezien maar bloementrends zijn deze zomer HOT!! Jurkjes, shorts, hempjes alles mag met bloemen.We zagen het al op een aantal fashion weeks.

Van Elie Saab de colectie van de lente/zomer.
Ik vind deze jumpsuite echt heel mooi. Hij is netjes maar toch heel vrolijk. De bloemenprint op het bovenlichaam vind ik echt heel bijzonder. Duimpje omhoog
Deze is van Alberto Ferretti voor de lente/zomer.
Dit jurkje vind ik ook heel leuk. Wel iets minder dan de jumpsuite maar ook heel vrolijk. Het is vooral heel leuk dat hij aan de voorkant iets korter is dan de achterkant. En de printjes zijn heel schattig.
Ook een duimpje omhoog.














-Pastel tinten!! Jaaa hier word ik heel happy van :). I love pastel. Zoo romantisch en schattig i love it.
Bij deze kleding moet je even niet naar de kleding kijken maar naar de kleuren. Zoo romantisch, lief en zacht. Cute!








-Grijs, komende periode is grijs helemaal in. Grijs haar, grijze tinten in je make-up, grijze nagellak, grijze kleding. Alles kan! Ik vind het wel stoer. lekker metallic.

Grijs haar!! Sommige zullen nu gelijk denken dan zie je er oud uit maar meningen verschillen. Zoals ik al zei vind ik het heel stoer. Zoals je bij haar ziet is dat het zwart begint en dat het grijs wordt. Heel trendy.













Een hele grijze outfit voor je klaar gelegd. Vooral de nagellak, joggingbroek en vest vind ik leuk. En jij?







- Sporty Girl!! Op de catwalk is het al vaak gezien, sportieve kleding. Dan kan je denken aan sneakers, shortjes en meer. Ze maken van elk kleding stuk een sportief iets. Als je het ziet krijg je gelijk zin om naar de sportschool de gaan! Hier een paar voorbeeldjes:
Mwa, ik twijfel hierbij. Het is wel leuk maar ik zou het zelf niet dragen. Maar de schoenen vind ik wel tof. Lekker fel!
Hell Yeah!! Dat zeg ik misschien omdat ik ze zelf heb haha. Maar ik vind ze echt superrrrr!!. Precies mijn lievelingskleuren! Paars en turquoise. Op deze foto lijkt alleen het turquoise een beetje op licht blauw.En jaa! Ze zitten heerlijk! Ze zijn stevig, zacht en je hele voet kan erin vormen.

Fris en fruitig zeg ik hierop. De make-up, armbanden en het jasje zijn lekker fel. Ik vind dit gewoon een hele leuke outfit. Duim omhoog!













1 opmerking:

Anoniem zei

Ik vind dat grijze heel leuk en de sport dingen ook al ben ik zo lui. De bloemenprint hou ik ni zo van