zaterdag 15 februari 2014

Favo's van nu


Ik ga even laten zien wat op dit moment mijn favo make-up producten, reinigers etc zijn.                            
 - Dit fijne masker heb ik van Yves Rocher Pure System. Hij is heel fijn en werkt goed. Mijn gezicht voelt fris en zacht aan en onzuiverheden zijn weg of verminderd. Heel fijn dus. Hij kost op dit moment 4,95 en normaal 9,95 op de webshop. Yves Rocher heeft heel vaak aanbiedingen dus hij zal we vaker afgeprijsd zijn






Babylips van Maybeline!!! Oke, volgensmij kent iedereen ze wel... Cute verpakking, heerlijke geur, en werkt ook nog eens goed!! Ik heb degene met een kleurtje. Cherry me heet hij. Hij geeft een mooie rode gloed en maakt mijn lippen heel zacht en soepel. Hij kost 3,95 en je kan heb kopen bij de Etos.




Mijn concealer :) Ik gebruik deze nog niet zo lang maar hij is wel heel fijn.Het geeft mijn ooglook net een iets frissere uitstraling. Heel fijn dus. Hij is van Catrice en hij kostte volens mijn 2,99 lekker budget dus.
 Deze bodybutter heeft een lekker dik textuur. Dat vind ik zelf er lekker in de wintertijden. Hij ruikt heel lekker naar blueberry en hij maakt mijn lichaam heerlijk zacht. Hij komt van de douglas en kost 6,95.




 Mijn nieuwe sneakers!! I love them!! Ik kan er eigenlijk niet zoveel over vertellen maar ze zitten gewoon heerlijk en ze zijn heel stevig. Ze hebben mooie kleuren en zijn heel trendy.
 Dit gebruik ik al eeuwen. Mij hele familie gebruikt het. Purol!! Het is zooo fijn. Het lijkt een beetje op vaseline alleen ik vind dit fijner. Ik doe het meestal als ik ga slapen op mijn lippen en als ik ze heb ook op ruwe plekjes. De volgende ochtend zit het er nog een heel klein beetje op en als het eraf is zijn mijn lippen super zacht. Echt een aanrader!! Je kan het bij de kruidvat halen en ik weet niet meer precies hoe duur het is maar in ieder geval niet heel veel iets van 3 euro.




Chocoooo, sorryyy. Maar deze hoort er gewoon bij ik ga er niet veel over vertellen want je moet hem zelf maar proberen jummie
                                                                                                           
Een dagcrème kan niet missen. Daarom is deze ook heel handig want het is een dag en nachtcrème. Hij is voor een huid die onzuiver is. Mijn huid is niet heel onzuiver maar heeft wel wat kwaaltjes. Hij is heel fijn trekt snel in en mijn huid krijgt een fris gevoel. Hij werkt ook wel goed want mijn onzuiverheden verminderen wel.

Geen opmerkingen: