zondag 20 april 2014

What i've been doing :)

Hooii buddies,

Ik heb de laatste tijd wat minder geblogt omdat ik het best druk had en mijn computer het wat slechter doet.
Hier vertel ik jullie een beetje wat ik de laatste tijd gedaan heb. 

- Pure Markt.
Een paar weekjes geleden ben ik naar de Pure Markt geweest. Dat is een marktje met allemaal eet dingetjes en speciale spulletjes. 
Wat foto's:
Sushiiiii!!!


Dit vond ik het aller leukste van de hele markt. Het kraampje van de American Baking Company. Zooo lekker!! Echt super! Er waren cupcakes, taartjes, koekjes, etc. En Hij zei dat z'n worteltaart het lekkerst was. Ik kon niet proeven helaas want hij was net op. Er zat een speciaal ingrediënt in vertelde hij.

Dit heb ik gekocht!  Maar dan niet deze maar een  ander jammetje. Zoo lekker!! Er was ook een cake/koekje met die jam erin en die was zo lekker dat ik hem wel 'moest' kopen, haha. 
Overview

Kraampje met allerlei leuke spulletjes

































- Activiteiten Week

Laatst had ik met school een activiteiten week. Het was eigenlijk niet een week maar 4 dagen.. 
Maandag: Toen hadden we gewoon nog les.. Helaas een so Nederlands mehhh

Dinsdag: Sportdag!! Allerlei sporten gedaan zoals: softbal, volleybal, voetbal, basketbal. Pff alles met een bal. Maar uiteindelijk had onze klas wel gewonnen van alle 2e klassers! Oh Yeah.

Woensdag: Wiskundewandeling ... woohooo leuk..... Het was niet echt super leuk we moesten een wandeling maken met allerlei wiskunde vragen. We kregen op t eind gelukkig wel een ijsje :)). Ook gingen we naar een film. Over een Egyptisch meisje dat een fiets wilde haha.

Donderdag: Theaterdag en Franse film maken. Bij die theaterdag waren er 2 mannen die allerlei dingen gingen doen> Bij Frans moesten we een filmpje maken over een sprookje of fabeltje in het Frans. Wij deden Roodkapje.

Vrijdag: We gingen naar het Scheepvaartsmuseum. Het was best leuk maar ik kan er eigenlijk niet zoveel over vertellen.

-
Ik heb ook veel huiswerk en toetsen gehad waardoor ik minder kon bloggen maar ik zal weer regelmatig bloggen :)
En hebben jullie nog leuke dingen gedaan? Of gaan jullie nog leuke dingen doen?
Liefs Noer

1 opmerking:

Anoniem zei

IK WIL NU OOK NAAR DIE MARKT!!!!